BG TOPD01 2x946 ml Palivový TOP SET Diesel aditiv HP celoroční 2x946 ml + 30 ml

Doručení zdarma

Celoroční sada nejúčinnějších aditiv výrobce BG pro veškeré naftové motory, včetně nejmodernější CommonRail systémů osobních i nákladních vozidel, autobusů a veškeré ostatní dieselové techniky.
Zobrazit více informací

Skladem
Na prodejně:
ne
Na expedičním skladu:
ano
Objednejte do zítra do 8:30 a zboží může mít již 3.4.
2.379 
1.966,11 Kč bez DPH

Varianty balení produktu (6)

BG TOPD01 2x946 ml Palivový TOP SET Diesel aditiv HP celoroční

Díky velkému zájmu o komplexní balíček aditiv na celý rok, přinášíme našim zákazníkům unikátní možnost, jak získat kompletní set aditiv na celý rok v jediném kompletu.

Tento set obsahuje:

I. BG PD14-N1Q1 946 ml

  • Zabraňuje tvorbě sazí
  • Udržuje čisté vstřikovače a vstřikovací systém
  • Snižuje emise motoru
  • Snižuje spotřebu paliva až o 10%
  • Zabraňuje gelovatění (zamrznutí) nafty v nízkých teplotách
  • Odstraňuje úsady ze vstřikovačů a čerpadla
  • Zvyšuje mazivost nafty a zabraňuje tvorbě koroze
  • Stabilizuje palivo po dobu 6 měsíců
  • Plně kompatibilní se všemi druhy nafty, zejména při nízkých teplotách
  • Odstraňuje vlhkost z palivového systému
  • Neobsahuje alkohol
  • Bezpečné pro katalyzátor, DPF/FAP a kyslíkové senzory
  • Udržuje optimální účinnost vstřikování paliva

Dávkování: Balení 946 ml ošetří 950L motorové nafty, tzn. že na 1L nafty připadá 1ml aditiva

Kdy aplikovat: Toto aditivum je tzv. "All season", to znamená celoroční, každopádně toto aditivum doporučujeme používat v zimním období a po zbytek roku používat, níže uvedené, aditivum BG 225.

 

II. BG22532 946 ml

  • vytváří silný mazací film pro ochranu vstřikovačů, čerpadla a předchází jejich poškození nebo zadření
  • zabraňuje zanášení a ucpání palivového filtru
  • stabilizuje naftu před vznikem oxidace a gelovatěním po dobu 6 měsíců
  • snižuje emise, spotřebu paliva, odstraňuje vodu z palivového systému, chrání systém před korozí
  • eliminuje nepříznivé účinky biosložky v palivu
  • působí preventivně před zanášením DPF filtrů
  • velmi efektivně odstraňuje usazeniny z celého palivového systému, chrání před vznikem nových usazenin, a to i v nejmodernějších vysokotlakých systémech (Common Rail), kde vznikají vysoké teploty a degradace paliva

Dávkování: Balení 946 ml ošetří až na 1900 L motorové nafty, tzn. že na 1L nafty připadá cca 0,5ml aditiva. 

Kdy aplikovat: Toto aditivum je určeno pro období jaro/léto/podzim a mírné zimy, jelikož je funkční až do -7 C. V zimě pak doporučujeme aplikovat výše uvedené aditivum BG PD14, případně exklusivní aditivum BG 238 (lze aplikovat celoročně).

 

III. BG22530 30 ml

Tento produkt je obsahem balíčku z jediného důvodu, a to je jeho balení, kdy budete mít u sebe vždy odměrku na Vaše aditivum, kdy na 60L nádrž při použití BG PD14 aplikujte 2 tyto nádobky a při použití BG 225 pak nádobku pouze jednu.

 

Aditiva BG Products

Nejkvalitnější a praxí ověřena aditiva rozhodně směřují k firmě BG, ať už jde o aditiva pro benzínová auta BG 202 a BG 213, či u naftových motorů BG PD14 nebo BG 225. Aditiva zajišťují kontrolu nad hořením, což je zásadní faktor a zároveň mají čistící účinek na vstřicích a celé spalovací komoře, včetně sedel ventilů. Pokud pak chcete zaútočit u naftového motoru na prudké zvýšení cetanového čísla, tak pak sáhněte bez výhrady po BG 238, které nemá v aditivech se zvýšením cetanového čísla konkurenci a Vaše auto se výkonově posune na hony daleko od Vašeho současného výkonu.

Aditiva obecně vynikají obrovskou čistící schopností, ale tento jev je postupný, a pokud chcete Vaše vstřikovače vyčistit okamžitě, srovnat si jejich korekce a zlepšit jejich funkčnost, poté aplikujte právě výše zmíněný set, který se velice rychle a efektivně postará o jejich dekarbonizaci a správnou prášivost, která je pro výkon a nízkou spotřebu nejzásadnější faktor.

Tankování, význam aditiv, dávkování

Zásadním faktorem pak při tankování je to, že aditiva BG jsou na základě amínů a prémiová paliva u nás na bázi ferocenů. Aditiva si navzájem nerozumí, proto aditivace s BG je nutná buď do N98 nebo do čisté neprémiové nafty, ideálně EuroOil, který drží u obyčejné nafty biosložku pod 0,2%. Pokud chcete aditivovat prémiová paliva, která jsou pochopitelně "pod-aditivovaná", musíte sáhnout po aditivech, které jsou na bázi ferocenů, což jsou nejčastěji prodávaná aditiva na našem trhu nebo ze špičkových aditiv Metabond Megalene a Megasel, která můžete pochopitelně zvolit i u čisté nafty/benzínu - tyto aditiva vynikají extrémní schopností mazat čerpadlo, vstřiky a dekarbonizovat celou palivovou soustavu.

Dávkování pak doporučujeme do prémiových paliv pouze polovinu na celou nádrž, aby se aditiva pouze doplnila a palivo se nepřeaditivovalo, což je pak spíše na škodu, než užitek. Každopádně každé aditivum má vlastní dávkovací poměr, který je nutno dodržovat a v případě, že aditivaci pouze doplňujete, pak použijte poloviční dávkování na 1L paliva.

U nejčastěji prodávaných aditiv u nás je pak problém to, že je na bázi zmíněných ferocenů a obsahuje částečky rzi, které sice dokáží spalovací komoru účinně čistit, ale pouze za studena, a pokud se palivo delší jízdou ohřeje na určitou mez, tak již nečistí a svou schopnost ztrácí. Tyto aditiva se poté zaměřují pouze na lepší prohoření paliva a účinně útočí na podíl biosložky v palivu, tím ale jeho funkce končí.

Naopak u aditiv BG, která jsou na bázi zmíněných amínů, veškeré a vždy za každé teploty prohoří ve 100% a nezanechávají za sebou žádnou nežádoucí stopu, což je jedna z důležitých předností všech aditiv BG. Dále pak palivo stabilizují, prodlužují jeho životnost, po celou dobu působení ho chrání a zajišťují naprostou kontrolu nad hořením paliva, což vede k nejvyšší efektivitě v jeho hoření a tudíž i maximálním výkonu motoru při nižší spotřebě paliva.

Aditiva Metabond (naft.motory benz.motory) jsou pak spíše na fermínovém základu jako výše zmíněná běžná aditiva, kdy jsou ale mísitelná volně s prémiovým palivem, jak benz., tak naft. agregátů - a přece jen je to aditivum kvalitou na hony vzdálené těmto běžným aditivům. Na toto aditivum, jezdí neopomenutelná část našich zákazníků a všichni jsou velmi spokojeni, především pak v benzínové variantě.


Je tedy pouze na Vás, jakou cestou se vydáte a jak s palivy naložíte. Plus nezapomeňte, změna paliva a aditivace, se projeví finálně až po cca 3 nádržích, než si jednotky vozu přeberou veškerá nová data, v návaznosti na změnu složení paliva...

 

 

Recenze pocházejí od ověřených uživatelů z portálu Heuréka.cz
A
20.8.2024
Hodnocení: 5.00 / 5
To nej co je na trhu za danou cenu .Používám výhradně BG a Liqui Moly ,občas i skvělý VIF

Parametry

Kód BG TOPD01
Značka BG
Použití Do nafty
Účel Ošetření palivové soustavy dieselového motoru
Snížení spotřeby
Zlepšení vlastností nafty
Zvýšení výkonu
Zvýšení životnosti naftového motoru

Naposledy navštívené produkty

Univerzální a víceúčelový pěnový leštící kotouč určený jak pro jednostupňové leštění k dosažení finálního lesku, tak pro...
Skladem
208 Kč
Specifikace: SAE 40, API TB
Olej pro mazání dvoutaktních benzínových motorů mazaných směsí oleje s...
Skladem
37 Kč
Doručení zdarma
AHD kamerový systém se 7“ monitorem a IR světlem a 4pin kabelem.
Skladem
4.585 Kč
Gyeon Q2M Eccentric Polish 80 mm je středně měkký leštící kotouč na lak auta vhodný pro použití na excentrických,...
Skladem
218 Kč
Soft99 Glaco „W” Jet Strong 180 ml tekuté stěrače: Neviditelné tekuté stěrače pro skla automobilu. Glaco „W” Jet Strong s...
Skladem
498 Kč
Nejúčinnější leštěnka v sortimentu společnosti Meguiar's! Speciální složení na bázi super-mikroabraziv účinně a přitom...
Skladem
418 Kč
Gyeon Q2M Rotary Heavy Cut 80 mm je extra brusný, tvrdý leštící kotouč na lak auta vhodný pro použití na rotačních...
Do 3 dnů
198 Kč
Robustní ruční hustilka s maximálním tlakem 11 BAR / 160 PSI.
Skladem
347 Kč
2x CL zásuvka (max. 10A) s kabelem 2m
Skladem
198 Kč
LED maják, 12-24V, 12x LED oranžový, magnet, ECE R65 R10
Skladem
1.196 Kč

Proč nakupit u nás

Doprava zdarma nad 3 500 Kč
Trvale nízké ceny
Široký sortiment skladem
Rychlé vyřízení objednávek
Odborný personál
Kvalitní a ověřené produkty