PETRO-CANADA DuraDrive DCT 1L

Excelentní převodový olej výrobce PETRO-CANADA určený pro automatické převodovky typu DSG, DCT vozidel koncernů Mercedes Benz, BMW, VW, Audi, Škoda, Seat, Ford, Porsche, Peugeot, Citroën.
Zobrazit více informací

Skladem
Na prodejně:
ano
Na expedičním skladu:
ano
421 
347,90 Kč bez DPH

DuraDrive DCT MV Synthetic je plně syntetický převodový olej pro dvojité spojky převodovek DCT a DSG. Tento olej byl vyvinut speciálně pro tyto spojky a splňuje jedinečné výkonové požadavky právě těchto převodovek. Optimalizovaná formulace oleje poskytuje optimální třecí odezvu, aby splňovala požadavky spojek, vynikající stabilitu a výkon, pro správnou synchronizaci, která chrání převodovku po celou dobu její náplně.

DuraDrive DCT MV poskytuje vynikající ochranu proti opotřebení převodovky, zajišťuje antikorozní ochranu, zajišťuje odolnost proti otřesům za jízdy a spolehlivě poskytuje nízkoteplotní tekutost při nízkých teplotách. Dále zajišťuje spolehlivé chování celé převodovky a chrání jí po celou dobu životnosti kapaliny v převodovce. 

Olej byl navržen s pečlivou rovnováhou mezi viskozitou a ochranou proti opotřebení převodovky, pro její snadný chod a optimální mazání všech převodů, hřídelí, ložisek a synchronů. Tím i nese podíl na snížení spotřeby vozu. 

Mezi syntetické výhody patří vynikající termální, oxidační a smyková stabilita, vynikající ochrana opotřebení, silná ochrana proti korozi a spolehlivá tekutost při nízkých teplotách. Poskytuje také lepší odolnost proti otřesům (ASD) a třecí výkon ve srovnání s mnoha originálními kapalinami OEM. Tento olej je naopak dalece přesahuje ve své kvalitě a funkčnosti, takže pokud žijete v domnění, že originální olej je to nejlepší pro Vaši převodovku, tak věřte, že se pletete, protože tento olej je kvalitou a funkčností na mnohem vyšší úrovni.


DuraDrive DCT MV Synthetic od společnosti Petro-Canada, se navíc může jediný chlubit 99,9% čistým syntetickým základovým olejem PURITY ™ VHVI. Použitý v kombinaci se špičkovou aditivní technologií, tak patří na skutečnou špičku převodových olejů - právě pro spojky DCT a DSG. Tento olej pak předčí své konkurenty i ve své výdrži a zachování si svých parametrů "čerstvosti" i po ujetí celého servisního intervalu. 


Vlastnosti a výhody:

Vynikající odolnost proti otřesům a vysoká stabilní vlastnost tření
Zlepšuje komfort řazení a ovladatelnost
Udržuje účinnost přenosu výkonu a snížení potřeby vozu
Zachovává třecí vlastnosti po významně delší dobu oproti konkurenčním olejům, včetně OEM olejů (originální oleje)
Zajišťuje ochranu synchronům převodovky
Zajišťuje správné sepnutí / odepnutí spojky
Robustní odolnost proti tření ve srovnání s originálními oleji OEM 
Prodlužuje životnost převodovky
Vynikající stabilita oleje pro zachování tloušťky olejového filmu
Vynikající a dlouhotrvající anti-pěnivý účinek - zamezuje pěnivosti oleje
Zajišťuje správné mazání převodovky
Zabraňuje kavitaci v hydraulickém systému
Vynikající odolnost vůči oxidačním a tepelným faktorům
Zabraňuje korozi a tvorbě škodlivých látek - kalů a usazeniny
Udržuje spojky čisté a správně fungující
Minimalizuje poškození hydraulických a akčních systémů
Vynikající odolnost proti oxidaci a nízká těkavost
Spolehlivý výkon kapaliny při nízké / vysoké teplotě
Zajišťuje rychlé mazání všech komponentů převodovky v chladném počasí
Udržuje požadovanou viskozitu a vysokou pevnost olejového filmu
Zajišťuje adekvátní chlazení celého systému, čímž chrání i mechatroniku
Kompatibilní s materiály těsnění DCT 
Pomáhá udržovat integritu těsnění a zabraňuje únikům oleje z převodovky

Při výměně oleje ve Vaší automatické převodovce nezapomeňte přidat kondicionér BG 303, který Váš nový olej dovede k naprosté dokonalosti a funkčnosti po celou dobu jeho působení v převodovce. Servisní interval by pak neměl překračovat 60tis km.

Pokud jste si vybrali právě tento olej DuraDrive DCT MV Synthetic, rozhodně jste si vybrali to nejlepší pro Vaši DCT/DSG převodovku. Olej předčí ve všech ohledech, jak cenou, tak kvalitou, konkurenční, ale i originální oleje, které jsou svou kvalitou významně pozadu. V případě nahrazení tohoto olej za originální, se nemusíte ničeho obávat. Olej má schválenou normu níže uvedených výrobců a Vaše převodovka Vám pouze poděkuje. V našem servise jsme ho již vyměnili desítkám klientů, kteří poté nejvíce poukazují na rychlost a hladkost řazení, které se nedá s originálním olejem vůbec srovnávat.

Schváleno pro:

Chrysler BOT 341 (Power shift 6-speed)
Ford WSS-M2C936-A
Passenger Car - Asian OEM
BYD TL 52182 (G 052 182)
FAW TL 52182 (G 052 182)
Mitsubishi MZ320065 DiaQueen SSTF-I
Nissan (WSS-M2C936-A)
SAIC TL 52182 (G 052 182)
Passenger Car - European OEM
Audi TL 52182 (G 052 182)
Audi TL 52529 (G 052 529)
BMW 83 22 2 148 578
BMW 83 22 2 148 579
BMW 83 22 0 440 214
BMW 83 22 2 147 477
Citroën 9734.S2
Mercedes-Benz MB 236.21 (001 989 85 03)
Peugeot 9734.S2
Porsche (oil No 999.917.080.00)
Renault BOT 450 (6-speed)
Seat TL 52182 (G 052 182)
Skoda TL 52182 (G 052 182)
VW TL 52182 (G 052 182)
VW TL 52529 (G 052 529)
Volvo 1161838, 1161839

Máte zájem o výměnu oleje ve Vaší převodovce? Včetně vyčištění, proplachu, kondicionéru a nového filtru? Poté navštivte naše BG Centrum Liberec, kde Vám výměnu zajistíme.

 

Informace pro partnerský klub Škoda Superb:

Vhodné pro použití pro Škoda Superb s převodovkou DSG6 - DQ250

Filtr pro DQ250 zde: Mann H 6003 z

1,6 TDi (77 kW, CAYC) 1,9 TDi (77 kW, BLS, BXE) 2,0 TDi (103 kW, BKD, BMP, CFFB, CLJA) 2,0 TDi (125 kW, CBBB, CFGB)

1,6 TDi (88 kW, DCXA, DCZA) 2,0 TDi (110 kW, CRLB, DFEA, DFGA, DSRA, DSRB) 2,0 TDi (140 kW, DDAA, DFCA, DFHA)

1,4 TSi (92 kW, CAXC) 1,8 TSi (118 kW, BZB, CDAA) 2,0 TSi (147 kW, CCZA) 3,6 FSi (191 kW, CDVA)
 
1,4 TSi (115 kW, DGEB) 1,4 TSi (92 kW, CZCA) 1,4 TSi (110 kW, CZDA, CZEA) 1,5 TSi (110 kW, DADA, DPCA)
 
1,8 TSi (132 kW, CJSA, CJSC) 2,0 TSi (140 kW, DKZA) 2,0 TSi (162 kW, CHHB) 2,0 TSi (200 kW, DNUA) 2,0 TSi (206 kW, CJXA)

 

Parametry

Kód P-C DUR00101
EAN 055223648393
Značka Petro-Canada
Objem 1
Specifikace Audi TL 052 182
Audi TL 052 529
BMW 83 220 440 214
BMW 83 222 147 477
BMW 83 222 148 578
BMW 83 222 148 579
Citroën 9734.S2
Ford WSS-M2C-936-A
Chrysler BOT 341 (Power shift 6-speed)
MB 236.21
Mitsubishi MZ320065 DiaQueen SSTF-I
Nissan WSSM2C936-A
Peugeot 9734.S2
Porsche 999.917.080.00
Renault BOT 450 (6-speed)
Volvo 1161838
Volvo 1161839
VW G 052 182
VW G 052 529
Kód motoru 1,4 TSi (110 kW) CZDA, CZEA
1,4 TSi (115 kW) DGEB
1,4 TSi (92 kW) CAXC
1,4 TSi (92 kW) CZCA
1,5 TSi (110 kW) DADA, DPCA
1,6 TDi (77 kW) CAYC
1,6 TDi (88 kW) DCXA, DCZA
1,8 TSi (118 kW) BZB, CDAA
1,8 TSi (132 kW) CJSA, CJSC
1,9 TDi (77 kW) BLS, BXE
2,0 TDi (103 kW) BKD, BMP, CFFB, CLJA
2,0 TDi (110 kW) CRLB, DFEA, DFGA, DSRA, DSRB)
2,0 TDi (125 kW) CBBB, CFGB
2,0 TDi (140 kW) DDAA, DFCA, DFHA
2,0 TSi (140 kW) DKZA
2,0 TSi (147 kW) CCZA
2,0 TSi (162 kW) CHHB
2,0 TSi (200 kW) DNUA
2,0 TSi (206 kW) CJXA
3,6 FSi (191 kW) CDVA
Druh převodovky Automatická DSG 6 DQ 250
Druh pohonu 4x2
4x4

Proč nakupit u nás

Doprava zdarma nad 3 500 Kč
Trvale nízké ceny
Široký sortiment skladem
Rychlé vyřízení objednávek
Odborný personál
Kvalitní a ověřené produkty