- Úvod
- E-shop
- Oleje a maziva
- Motorové oleje
- Motorové oleje dle viskozity
- 5W40
- Dekarbonizační set - diesel- basic - 5W40
Dekarbonizační set - diesel- basic - 5W40
Dekarbonizační set - diesel - basic - 5W40 - ucelený balíček produktů určený k servisním účelům každého naftového motoru.
Zobrazit více informací
Skladem
2.255,37 Kč bez DPH
Dekarbonizační set - diesel - basic - 5W40 - 5L
Základní popis:
Dekarbonizační set je určen výhradně pro naftové motory s objemem oleje 4 litry a více. Tímto setem provedete basic-uživatelskou dekarbonizaci, která Vám zajistí dekarbonizaci pístních kroužků od pevných karbonových úsad. Zároveň dodáte motoru špičkový olej, který je momentálně světově nejlepším olejem na trhu, a to včetně potřebných aditiv pro termální a oxidační stabilitu + snižuje tření a opotřebení. V setu nesmí pochopitelně chybět ani dekarbonizační směs pro palivový systém, který pro správné fungování Vašeho vozu, jde ruku v ruce právě s očistou motoru, jako takového. Tento basic set doporučujeme používat při každé výměně oleje, zajistíte si tím neustálou likvidaci karbonu na pístních kroužcích, dodáte motoru ten nejlepší olej, špičková aditiva a udržíte si čistý palivový systém - tato kombinace je zásadní pro správný chod celého motoru.
Určeno pro naftové motory TD, TDi, TDCi,...
Obsah setu:
BG 109 - 325 ml
Revoluční složení přípravku zaručuje vysoce efektivní a velmi silný účinek. Velmi rychle odstraňuje veškeré houževnaté úsady, kaly a laky z pístních kroužků a kompletního olejového prostoru v motoru. Navrací zpět kompresní tlaky, výkon motoru, snižuje emise. Zabraňuje poškození olejové pumpy a těsnění. Plně bezpečný pro všechny kovové i nekovové součásti motoru.
BG 112 - 325 ml
Obsahuje komplexní balíček všech hlavních aditivních prvků. Výrazně prodlužuje životnost motorového oleje a součástí motoru. Vytváří velmi silný mazací film, který výrazně snižuje tření a zabraňuje vzniku opotřebení i při velmi nízké hladině motorového oleje v motoru. Má obrovskou oxidační a termální stabilitu, která zabraňuje houstnutí a degradaci motorového oleje. Udržuje motor bez úsad. Velmi vysoké TBN ochraňuje součásti motoru před vznikem koroze. Zvyšuje výkon motorových olejů až o 315 %. BG DOC® je kompatibilní se všemi druhy motorových olejů, včetně syntetických.
BG 245 - 325 ml
BG 245 325 ml je profesionální přípravek k efektivnímu odstranění karbonových úsad z nejmodernějších vysoce výkonných HPCR systémů vznětových (naftových) motorů. Je modernizovanějším a účinnějším nástupcem produktu BG 244.Odstraňuje nejhouževnatější úsady z vnitřku vstřikovačů, vstřikovacího čerpadla, spalovacího prostoru, ventilů, filtru pevných částic a katalyzátoru, maže vstřikovače a palivové čerpadlo, navrací výkon motoru, zlepšuje studené starty, zajišťuje klidný chod motoru, zaručuje zvýšenou efektivitu využití paliva a tím snižuje jeho spotřebu, několikanásobně prodlužuje životnost vstřikovacího systému, filtru pevných částic a katalyzátoru, neobsahuje alkohol.
Finální olej - Petro Canada C3-X 5W40 5L
PETRO-CANADA SUPREME C3-X SYNTHETIC 5W-40 je motorový plně syntetický olej vytvořen pro evropské a severoamerické osobní, lehké užitkové vozidla a lehké nákladní vozy s naftovými či benzínovými motory. Nejvyspělejší aditiva vytvořené nejnovější technologií v kombinaci
s PETRO-CANADA HT (založené na křišťálově čirém základovém oleji), zajišťují absolutně jedinečný výkon a sníženou spotřebu pohonných hmot.
PETRO-CANADA Supreme C3-X SYNTHETIC má excelentní nízko teplotní tekutost. Motorový olej zajišťuje okamžitý náběh
mazání i při nízkých teplotách (bod tuhnutí –54°C), a tím zajišťuje efektivní ochranu motoru při velmi nízkých teplotách. Excelentní oxidační stabilita při vysokých teplotách: zajišťuje plný výkon během vysoké zátěže, prodlužuje životnost motorů a minimalizuje
tvoření laků a karbonů.
Olejový filtr - není zahrnut v ceně
Olejový filtr je dobrovolným doplňkem ve Vaší objednávce - pokud máte zájem o zaslání potřebného filtru pro provedení dekarbonizace basic, poté do poznámky objednávky uveďte: Značku Vašeho vozu, Vaší motorizaci a měsíc a rok výroby (případně konkrétní typ - originální číslo filtru nebo číslo Mann). Cena filtru je pak rovna našemu nákupu - není v našem zájmu na filtrech vydělávat. Cena filtru Vám bude nejprve oznámena a teprve poté zakalkulována do finální ceny objednávky. Nejběžnější filtry koncernu naleznete zde a můžete je rovnou přidat do Vaší objednávky.
Pozn.: Pokud nemáte o filtr zájem, tak poznámku nevyplňujte a bude Vám automaticky zaslán set bez filtru.
Postup dekarbonizace:
- Zjistíme hladinu oleje dle kontrolní měrky - v prvním kroku je dávkováno BG 109 325 ml - tudíž je tedy nutno, aby Vaše ryska ukazovala olej na 1/2, maximálně na 2/3 - tohoto stavu dosáhnete odpuštěním oleje nebo jeho odsátím. Pokud náhodou odsajete více, než jste měli, snadno část oleje nalijete zpět, případně dolijete ze zásobního oleje, který v motoru v tu chvíli máte. Většinou ale není problém a lze BG 109 přilít bez nutnosti snižování hladiny oleje.
- Pokud možno do ohřátého motoru nalijeme BG 109 325 ml - uzavřeme a nastavíme si otáčky na cca 1300 ot/min a necháme v tomto režimu působit po dobu 30 min. (Jak nastavit stálé otáčky: Vezměte si klacík nebo tyčku, dlouhou od sedačky k plynu, zarazte jí mezi plyn a sedačku a nastavte si otáčky elektrickým pojezdem sedačky, případně posunem po plynovém pedálu, aby byly otáčky zajištěny)
- Vypustíme veškerý obsah, víčko motoru je otevřeno, měrka oleje povytažena a vyndáme olejový filtr. Náročnějším uživatelům doporučujeme, ve fázi již mírného výtoku proplachového oleje, doplnit ještě jednou proplachový olej, a to již samotný a nechat motor 5 min nastartovaný na volnoběh, a poté teprve řádně vypustit. Tím si motor dokonale propláchnete - není to ale podmínkou a stačí nechat vše řádně odkapat (i 20min), ať se vše dostane z motoru pryč a nekontaminujete si tak okamžitě z části finální olej. (Tip odborníka: ve chvíli, kdy proplach již dokápává, vemte finální olej a nalijte ho do motoru cca 3-5 dcl a nechte vytéct - vezme s sebou poslední zbytky proplachu a nemusíte ani tak dlouho čekat, až vše řádně odkape, prtž už vytéká čistý finální olej - optická kontrola vytékaného olej Vám ukáže nejvíce.)
- Vyměníme olejový filtr, uzavřeme výpustní otvor (je vhodné měnit výpustní šroub ob cca 3 výměny včetně podložky a utahovat ho vždy příslušným momentem - často jsou šrouby přetažené a závity stržené - šroub pak netěsní a čeká Vás tak buď opravná sada, případně i nová vana - což je zbytečné) .
- Nalijeme cca 2 litry finálního oleje Petro Canada C3-X 5W40, poté nalijeme celé balení BG 112 325 ml a doplníme olej do cca půlky až 2/3 kontrolní rysky, případně doplníme i Metabond ECO.
- Nastartujeme, necháme motor běžet chvíli na volnoběh, vypneme, počkáme cca 5 min, než steče veškerý olej do vany, provedeme kontrolu hladiny oleje na rysce a vezmeme auto na krátkou projížďku volným tempem. Poté již můžete s vozem jezdit běžným způsobem.
- Na závěr aplikujeme BG 245 325 ml do nádrže, a to dle pokynů, které naleznete u produktu.
- Vaše dekarbonizace je u konce.
V případě, že potřebujete více finálního oleje Petro Canada C3-X 5W40, pak ho snadno přidáte do košíku, a to buď v 5l balení nebo v 1L balení.
Pokud si nejste něčím jisti, pak nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám poradíme.
Servisní technik BG Products
Parametry
Kód | BGSBN40 |
---|---|
Značka | BG |
Proč nakupit u nás