- Úvod
- Tipy a rady
- Naše tipy: VIF Super Diesel Aditiv
Naše tipy: VIF Super Diesel Aditiv
Aditiva VIF patří k nejprodávanějším na trhu. Dobré recenze a především zkušenosti uživatelů řadí jejich produkty mezi špičku v daném sortimentu.
Co je VIF Super Diesel Aditiv?
Předně je nutné sdělit, že aditivum do nafty českého výrobce, společnosti VIF, s.r.o. pod obchodním označením VIF SUPER DIESEL ADITIV LETNÍ a VIF SUPER DIESEL ADITIV ZIMNÍ je již na trhu přes 20 let a za tuto dobu si již získalo mnoho a mnoho spokojených uživatelů motorových vozidel všech myslitelných druhů, zároveň je tento aditiv používán na čerpacích stanicích Benziny v palivech Verva.
Čistí a prodlužuje životnost motoru
Z hlediska historického jsou tato aditiva nejúspěšnější přísadou do paliv, která díky svým vynikajícím vlastnostem působící v palivových soustavách prodloužila životnost nespočetnému počtu motorových vozidel.
Ve srovnávacích testech předčila i renomovaná aditiva výrobců CASTROL, SHELL a dalších. Produkty v našem e-shopu mají přímo napárované recenze z portálu Heureka.cz, určitě stojí za to do těchto recenzí nahlédnout. Úspěch je založen na výkonnosti přidaných složek aditiv, jejich množství a přesné receptuře k předpokládanému specifickému složení nafty prodávané v ČR. Tato nafta často bývá na čerpacích stanicích významně obohacená o biosložky.
Eliminace negativních vlivů biosložek
Biosložky jsou ekologickou obnovitelnou formou pohonných hmot, jejich úroveň spalování je na přibližně stejné úrovni jako nafta z ropy, ovšem jsou to paliva "suchá", která bez přidaných aditiv můžou ve vyšší koncentraci v palivech způsobit nedostatečné mazání vstřikovacích čerpadel a vstřiků samotných. V palivovém systému se bez aditiv velmi pozvolna a nenápadně vytváří usazeniny, které způsobují nedostatečné tlaky, špatné rozprášení paliva ve spalovací komoře, přidírání vstřikovacích čerpadel. Špatným spalováním bohužel teprve trápení pro motor začíná. Ve spalovacím prostoru se díky nedostatečnému prohoření paliva vytváří saze, neboli karbon, který začne postupně zanášet systém sání - systém EGR a škrtící klapku, přípravy paliva včetně vstřikování i výfukový systém. Ve výfukovém systému se potíže zanesení nejmarkantněji projeví na lambda sondě, katalyzátoru a hlavně DPF a FAP filtru, pokud je jím vozidlo vybaveno z výroby.
Řešení problémů s nižším výkonem či vysokou spotřebou
Uvedené následky dále způsobují snížení výkonu vozidla, naopak zvýšení spotřeby paliva a celkově nestabilní a nespolehlivý chod motoru. Motory často v průběhu jízdy začnou cukat, ztratí výkon, režim motoru se opakovaně a čím dál častěji dostává do režimu nouzového dojezdu, který se krátkodobě u některých motorů dá krátkodobě odstranit vypnutím a opětovným nastartováním motoru. Následné zakarbonování se odstraňuje v případě malého zanešení pomocí aditiv, pokud je ovšem zakarbonování výrazné, mnohdy bez strojní dekarbonizace či mechanického vyčištění nelze motor efektivně vyčistit. Strojní dekarbonizace v oblasti sání, vstřiků a výfukové soustavy včetně DPF provádíme pomocí profesionálních přístrojů amerického výrobce aditiv a zařízení k dekarbonizaci BG. Více informací o dekarbonizace najdete v tomto odkazu ZDE.
Je tedy patrné, že každý majitel vozu, který se chce těmto komplikacím vyhnout, by měl preventivně při každém tankování přidávat aditiva VIF. Tato aditiva se přidávají vždy před tankováním, aby se zajistilo okamžité promíchání s tankovanou naftou.
VIF Super Diesel Aditiv v letní a zimní verzi
Aditiva VIF jsou vyráběna va 2 variantách s různou primární funkcionalitou:
VIF SUPER DIESEL ADITIV LETNÍ: Tato přísada zásadně dohání mazivost jinak "suchého" letního paliva v období jaro - léto - podzim, dále samozřejmě efektivně čistí palivový systém včetně ventilových sedel.
VIF SUPER DIESEL ADITIV ZIMNÍ: Tato přísada zásadně zlepšuje filtrovatelnost nafty, brání tvorbě parafínu při mrazech hlouběji pod bodem mrazu v období podzim - zima - jaro, dále samozřejmě efektivně čistí palivový systém.
Možnosti balení - čím větší, tím levnější
Obě verze naftových aditiv se vyrábí v těchto baleních:
- VIF Super diesel aditiv letní 125 ml a VIF Super diesel aditiv zimní 125 ml - koncentrát, který ošetří cca 60 litrů paliva (ředění 1:500) - odlišná koncentrace od větších balení.
- VIF Super diesel aditiv letní 500 ml a VIF Super diesel aditiv zimní 500 ml - silnější koncentrát, poměr ředění/dávkování 1:1000, součástí víčka plechovky je odměrka k dávkování paliva. Ošetří 500 litrů nafty.
- VIF Super diesel aditiv letní 5L a VIF Super diesel aditiv zimní 5L - silnější koncentrát, poměr ředění/dávkování 1:1000 - nejprodávanější balení z vyššího objemu balení, ošetří 5000 litrů nafty.
- VIF Super diesel aditiv letní 10L a VIF Super diesel aditiv zimní 10L - silnější koncentrát, poměr ředění/dávkování 1:1000 - oblíbená položka dopravců, zemědělců, lesních závodů - ošetří 10000 litrů nafty.
- VIF Super diesel aditiv letní 25L a VIF Super diesel aditiv zimní 25L - silnější koncentrát, poměr ředění/dávkování 1:1000 - položka větších autodopravců a menších čerpacích stanic.
- VIF Super diesel aditiv letní 200L a VIF Super diesel aditiv zimní 200L - silnější koncentrát, poměr ředění/dávkování 1:1000 - položka větších čerpacích stanic.
Náš tip:
Při pravidelné aditivaci paliva doporučujeme min. 5 litrové balení.
Jednoduchý výpočet:
Nejprve si řekněme, že rozdíl v ceně mezi neaditivovanou a aditivovanou naftou na čerpací stanici činí 1,50 - 2,00 Kč/litr paliva. Při používání balení 500 ml vychází náklad na aditiva ve výši 0,33 Kč/litr při naší ceně 168 Kč za balení. Ovšem již 5L balení znamená náklad výrazně nižší, mnoho motoristů toto již ví, a proto je v hojné míře prodáván běžným motoristům.
Náklad při používání balení 5L činí 0,24 Kč/litr při naší ceně 1179 Kč za balení (na běžnou nádrž ušetříte při vlastní aditivaci pro tankování 55 litrů paliva cca 90 Kč na jedno tankování!!!). Pokud budete tankovat takto každý týden, bude roční úspora na aditivované naftě činit takřka 5000 Kč. U větších balení 10L, 25L a větších je již další zvýhodnění ceny nepatrné.
Závěrem je potřeba si uvědomit, že tento náklad na předepsané aditivování je výrazně nižší, než zmiňovaný nárůst ceny paliva u již aditivovaných paliv na čerpacích stanicích. Pokud si tedy budete aditivovat palivo sami, nebude ve finále pro Vás náklad žádný, jelikož vám aditivované palivo zajistí vyšší výkon motoru a snížení spotřeby paliva. V neposlední řadě vám aditiv oddálí či zcela zabrání vzniku velmi nákladné opravy.
Nejlepší možná prevence a údržba pro váš motor.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 776036688 nebo na emailu: info@nejlevnejsi-aditiva.cz.
Pro vás zajistil tým obchodu NEJLEVNESI-ADITIVA.CZ
Související produkty
Proč nakupit u nás